با پودر آب بند کننده بتن MTOSEAL G-25 رطوبت را در بتن و سیمان کنترل کنید

MTOSEAL G-25 سیستم آب بندی مطمئن و دائمی سطوح بتنی و یا مواد سیمانی برای کنترل رطوبت، نشت و یا فرار آب می باشد. تشکیل و توسعه کریستال های غیر محلول در داخل لوله های مویینه و ریز ترک ها باعث مسدود شدن دائمی آن ها شده و از عبور و نشت آب جلوگیری نموده و تا پایان عمر سازه آن را آب بندی می نماید.
ویژگی های پودر آب بند کننده MTOSEAL G-25
به وجود آوردن آب بندی دائمی به طوری که تبدیل به بخش جدا نشدنی سازه می شود. بخش فعال آن ورقه، کنده و فرسوده نمی گردد.
بتن را در برابر عوامل خورنده موجود در آب حفظ می نماید.
عمل تشکیل کریستال ها در تماس با آب تشدید می شود و ایجاد نوعی حفاظت فزاینده می نماید.
در آلوده کننده نیست.
کاربرد پودر آب بند کننده بتن MTOSEAL G-25
رطوبت و آهک آزاد موجود در کاپیلار ها با مواد شیمیایی فعال در پودر خشکه پاشی بتن واکنش داده و تولید کریستال های غیر محلول می نمایند. کریستال ها در عمق کاپیلار های بتن نفوذ کرده و آن را مسدود نموده و از عبور آب جلوگیری می نمایند و از طرفی اجازه عبور هوا و بخار را می دهند و راه تنفس سازه را باز می گذارند. مقدار نفوذ کریستال ها و توسعه آب بستگی به میزان فشردگی و میزان جذب سطحی بتن دارد ولی کریستال ها تا عمقی که آب وجود داشته باشد نفوذ می کنند. ایجاد آب بندی کامل پس از 5 تا 7 روز انجام می شود.
mtoseal G-25 قابلیت آب بندی و تحمل فشار اسمزی مثبت و منفی دارد. بنابراین می توان آن را روی سطوح داخلی و یا خارجی اجرا نمود اگرچه بهتر است روی سطحی اجرا شود که تماس مستقیم با آب دارد.
زیرا تشکیل و توسعه کریستال ها را تسریع می نماید. پس از تکمیل مراحل مواد آب بندی بتن و تشکیل کامل کریستال ها مواد فعال موجود در MTOSEAL G-25 بی اثر می شوند و به محض حضور رطوبت بعدی دوباره فعال می گردند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بالا بردن مقاومت فشاری گروت با گروت پایه سیمانی

راه های جلوگیری از چسبندگی قالب به بتن

سازه های بتنی را در برابر حرارت و الکتریسیته مقاوم نمایید